duminică, 2 noiembrie 2008

Un om care sa schimbe lumea

Cred ca ne-am obisnuit ca ceilalti sa fie cei care sa faca ceva pentru noi, pentru ei si pentru aspectele colective...ne-am cam aplatizat cu ideea asta care a fost imediat adoptata (probabil din comoditate) cum ca "un singur om nu poate schimba lumea, cu atat mai putin cu cat nu deti o functie importanta dpdv politic" bla bla...Si cum din perspectiva fiecaruia exista un "eu" si un "ceilalti", sansele ca in lumea asta sa se mai miste ceva intr-un sens pozitiv scad pe zi ce trece...

Acum am sa vin si eu cu o propozitie dubioasa: "un singur om poate schimba o lume intreaga... "

Pana la urma, cu incredere poti obtine totul...cum e o lume relativa, totul e posibil si nimic nu e sigur ;) So, follow your own way and trust in your dreams :D asta a cam stat la baza lumii pana acum si cred ca ar trebui sa stea si e-acum inainte pentru a asigura o istorie in timp...

Am sa aminesc de cateva chestii din trecut...atatea descoperiri in matematica si fizica, atatea idei in filosofie...astea au stat la baza a ceea ce suntem de fapt astazi...si cam fiecare idee a apartinut cate unui singur om...Ma indoiesc sa se fi creat vreodata vreun trio de filosofi care sa stea 1 luna "sa lucreze in echipa la o noua idee"...

Particularizand chestia asta, pot spune ca e suficient ca tu sa iti spui ideea unui om in care ai incredere...acesta sa spuna mai departe la alti 5, cei cinici la inca 20...si tot asa...pana cand va ajunge "la acea persoana"...

De fapt ideile stau la baza crearii si la baza schimbarii...si ideile pot apartine unei singure persoane... Daca esti suficient de deschis si suficient de "om" cat sa gandesti, go for it... :) tell your great idea to the world, maybe one day you`ll be listened and you might change the world...at least in your own way . So, take care... lumea asteapta sa fie schimbata si un om poate, cu sigurantza, sa schimbe o lume :)

Niciun comentariu: