joi, 9 octombrie 2008

Freaky Wednesday

Ce inseamna sa fi ciudat...? ce inseamna de fapt cuvantul "ciudat"...?
uhm...ce ciudat... nu poti folosi asta decat raportand la altceva ; trecand peste parte in care totul este relativ :D , mi se pare cel mai stupid cuvant...nu pentru sensul lui, ci pentru modul in care e folosit.
Tot timpul cand spui despre ceva/cineva ca este "ciudat", lucrul/persoana respectiva capata o aura negativa...cuvantul in sine suna extrem de negativist (sa fie efectul sonor...sa fie obisnuintza cu privire la contextul in care il auzim...). Am avut chiar o perioada in care mi se parea dezgustator sa il aud...
Ceva ciudat e pur si simplu ceva ce s-ar putea situa in afara cercului de lucruri cu care am avut ocazia sa interactionam, ceva ce pur si simplu difera din mai multe puncte de vedere...
Asta nu mi se pare un lucru rau; :)nu stiu de ce am senzatia ca enstein era si el un ciudat :D...la fel william blake si e.a. poe...si multi multi altii...dar nu are sens sa stau acum sa enumar niste nume...as putea spune ca toata "ciudatzenia" asta sta la baza evolutiei lumii pana la urma... :) daca nu ar fi fost 'ciudati' care sa simta ca se poate face mai mult decat exista deja, probabil ca inca am fi sapat pesteri in stanca pentru a ne apara de ploaie... ;)

Niciun comentariu: