luni, 6 octombrie 2008

Pur Egoism

Cu sigurantza, nu vreau sa scriu alte mii de randuri despre eternele probleme din Romania, despre cum se apropie sfarsitul lumii sau despre cum sistemul politic e bazat doar pe coruptie, cum nu avem parte de democratie bla bla bla... De ce? Nu pentru ca nu as avea neaparat nimic de zis, din contra...Poti vorbi atat de mult pe tema asta, dar de ce as face-o...?
Acest blog imi va fi in intregime dedicat MIE... suna egoist si egocentrist, nu...? Ei bine, nu pot nega asta, dar in orice caz te pot asigura ca nu iti voi povesti nici ce am patzit la ore, nici ce make-up folosesc si nici alte aspecte de genul... pur si simplu...voi dedica acest blog vietzii in sine... Probabil ca inca pare egoist, dar pana la urma, tot ceea ce facem noi e pentru ca ne simtim bine realizand lucrul respectiv... :) chiar si un sacrificiu are doza lui de egoism...pentru ca l-am face stiind ca altfel am avea constiinta incarcata intr-un fel sau altul...
Banuiesc ca vei zambi la afirmatia precedenta si te vei gandi ca nu esti egoist...si ca ce am scris eu e irelevant...si totusi...cand ai uitat ultima data o favoare facuta care te-a solicitat mult...? ai fost capabil sa nu regreti vreodata vreun sacrificu facut pentru cineva...? Daca da, te felicit ; si eu am reusit sa ajung la punctul asta :) asta inseamna ca egoismul tau a adus ceva dragutz celor din jur...dar ramai inca un egoist...
Desigur ca exista diverse tipuri de egoism...Spre exemplu, banuiesc ca, in cazul fericit in care nu faci parte din ei, din acei vesnici nemultumiti care de fapt nu cauta nimic, din acei care nu sunt capabili sa simta ceva cu adevarat si nu pot duce un sentiment (orice gen de sentiment) dincolo de patura superficialitatii, din acei care se considera tot timpul verigile slabe, ranite, victime ale celor din jur, ai observat in jurul tau astfel de oameni...Probabil ca la ei egoismul este mai accentuat, pentru ca dincolo de cautarea binelui personal ranesc pe altii tocmai prin adoptarea ipostazei ranitului...Dar nu cred ca asta are neaparat vreo relevantza ; mediocritatea in care se scufunda cu o rapiditatea ingrijoratoare reechilibreaza balantza...
Asa ca, my little selfish reader, egoismul nu stiu daca e atat de negativ...as spune ca e doar uman... :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

tu oricum ai ajuns in multe puncte pe care altii chiar cu un numar de ani triplu decat al tau nici nu le viseaza. Stiu la ce fel de 'egoism si egocentrism' te referi. ;)
Piru, abia astet sa scrii ceva de cunoastere si fericire. . piru mic si potaios (:). si ganditor .